Розробник: Avalanche Studios
Видавець: Eidos Interactive
Статус: у розробці, запланована на 2009 рік
Жанри: Action (Shooter) / Arcade / Racing (Cars / Helicopter) / 3D / 3rd Person
Видавець в Росії: Новий Диск Опис:
Продовження не те щоб чекали, а шведи з Avalanche Studios не давали приводу для підозр. І тут, в січні, трапилося несподіване - анонс, гори приємних ськріншотов, ексклюзивні подробиці від наших друзів в Eidos. При найближчому розгляді Just Cause 2 не тільки має право на існування, але і може виявитися дуже забавною грою. Оригінал, доведений до розуму і забезпечений щільним, відчутним геймплєєм (а не натяками на нього) має всі шанси на успіх. Тим більше передумови були ще в першій частині.
Ось узяти показне трюкацтво. Візитна картка першої частини - можливість на ходу вибратися на капот автомобіля - тепер буде доповнена логічним нюансом. Коли вороги зрозуміють, що Ріко (головний герой, якщо хто забув) знаходиться у них на даху, то відкриють по ньому вогонь усліпу. А він, у свою чергу, зможе пересуватися по поверхні авто, ухиляючись від куль і відстрілюючись у відповідь. Цікаво дізнатися, чи дадуть нам провернути такий трюк на літаку, що летить.
Знаменитий парашут, по завіреннях розробників, повинен додати в реалістичності (ми навіть не знаємо, де тут можна додавати: він розкривався і ховався, навіть якщо ви планували зістрибнути з косого сарая). Ще один фірмовий інструмент Ріко, мотузок з крюком, теж зазнала зміни. Завдяки коректній фізиці ви можете комбінувати парашут і крюк. Наприклад, розігнатися, зачепившись за який-небудь транспортний засіб, а потім, на піке амплітуди, розкрити парашут - потік повітря тут же підкине героя в небо.
Доповнює список піжонських трюків забавна система автоприцілювання. Зброя сама наведеться на мету, але гравець зможе задати конкретну частину тіла, яку йому хотілося б відстрелити. Розчленовування стосується не тільки ворогів, але і машин - вони дряпаються, ламаються, у них відлітають життєво важливі частини корпусу.
Що стосується структури, то автори несподівано не планують зробити гру компактней. Навпаки, вона стане ще більша. Улюблене число розробників - 1000. Тисяча деталей для поліпшення авто, тисяча можливостей модернізації зброї, тисяча побічних місій. Останні тепер гордо називаються «Елементами хаосу». Щоб влаштувати чергову революцію, Ріко повинен зламати звичний порядок речей на острові Панау: перехопити постачання зброї, усунути лідера угрупування або знищити військовий об'єкт. Все це в реальному часі вплине на розвиток фракцій: одні стануть впливовішими, інші, навпаки, ослабіють.
Ну і, нарешті, тисяча квадратних кілометрів для переміщення. Найцікавіше - наявність різних кліматичних зон. На Панау знайдеться місця не тільки джунглям, але і лісам, навіть засніженим вершинам і пустелям!
* * *
Із зрозумілих причин Just Cause 2 не проведе переворот в жанрі - ця роль уготована GTA 4. Зате у вузькоспеціальному жанрі « GTA із спецможливостями» (див. на цю ж тему Crackdown на Xbox 360) все зовсім не зумовлено. І ось тут, при правильному підході, Just Cause 2 може стати дуже цікавим явищем. Головне, щоб не вийшло як минулого разу.