Многообещающий украинский шутер, обещающий покорить сердца владельцев персональных компьютеров и PlayStation 3. Несколько концовок, интересный мир, роскошная графика - лишь малая часть из козырей, которые прячут в своих рукавах киевские разработчики. Ось деякі подробиці про гру:
Київська студія 4A Games, заснована вихідцями з GSC Game World (а точніше, частиною команди S.T.A.L.K.E.R.) розробляє "Метро 2033", - хоррор-шутер з елементами RPG по мотивах однойменної книги Дмитра Глуховського. Місце дії - постапокаліптична Москва, де людське життя жевріє в тунелях метро, станції перетворилися на маленькі держави з різними політичними режимами, а на поверхні живуть потворні мутанти.
"ВДНХ" - крайня жила станція на оранжевій вітці метро, північний оплот людства і цивілізації. Вона була однією з кращих, поки залишалася в безпеці. Але зараз станцію атакують орди загадкових істот, що спускаються зверху, яких жителі "ВДНХ" називають "Темними". Якщо людський форпост ляже, чорна лавина може захлеснути все метро.
Молодий хлопець Артем, що живе на "ВДНХ", отримує завдання: пробратися в серце метрополітену, легендарний Поліс, щоб оповістити всіх про страшну небезпеку і попросити про допомогу. На своєму шляху він зустріне різні, деколи химерні політичні режими станцій-міст, небезпечних мутантів і паранормальні явища. Стиль "силового" проходження варіюватиметься - Артем зможе бути як важким штурмовиком, так і непомітним вбивцею. Автори обіцяють серйозний тактичний ІЇ і інтерактивну техніку (наприклад, броньовані дрезини).
Крім стрілянини, існують і інші методи спілкування з світом - в "Метро 2033" є побічні завдання, передбачена (сподіваємося, не одна) альтернативна кінцівка. Станції будуть населені безліччю NPC, що займаються своїми справами. Вирішивши поторговувати з ними, ви зіткнетеся з узятою прямо з книги валютною системою - грошима тут служать патрони, і жарка перестрілка може швидко зробити вас жебракам. Якщо цього опиниться мало, і гравець раптом занудьгує, йому допоможуть розвіятися різні міні-ігри.
Принадно звучать і обіцянки, що відносяться до технічної сторони проекту, - движок 4A-Engine володіє якійсь новаторською "технологією візуалізації, що базується на психо-оптічеськом сприйнятті людини", підтримує динамічне освітлення, "правильні" м'які тіні, HDR, motion blur, а також "gamma-коректний “Deferred Shading” з аналітичним АА" (що б це не означало).