RSS
 

Get Adobe Flash player

Кращі ігри

Кращі фільми

 
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: VeNoM  
Tony Hawk's Pro Skater 3
WerfelisДата: Ср, 09.05.06, 00:46 | Повідомлення # 1
EDITOR-IN-CHIEF F-RL
Группа: Адміністратори
Повідомлень: 202
Статус: відсутній
Заслуги User-A:
За 200 Постів
Весна.

Сніг розтанув, асфальт висох, активна частина населення країни почала пересідати з лиж і сноубордов на гірські і BMX-велосипеди, ролики і, зрозуміло, скейтборд. Озирніться: вулиці міст (принаймні, столиці) забиті такими, що розучують черговою трік доськерамі і райдерамі. Біля підніжжя будь-якого пам'ятника, на кожному другому непрацюючому фонтані, на парапетах і лавках - скрізь скачуть поклонники велотріала, ковзають по джіббам ролерів і крутять оллі ськейтери.

Для тих же, кому лінь піднімати свою п'яту крапку з крісла, дуже вчасно, по-весняному, настигнув реліз третьої частини знаменитої серії ськейтбордових симуляторів Tony Hawk's Pro Skater 3. Адже її практично ніхто не чекав, - Gearbox Software зважилася на випуск PC-версії в самий останній момент, тоді як власники PlayStation2 і GameBoy Advance вже встигли вивчити гру досконально.
У справі

Відмінностей від другої частини небагато, що тому не мали з нею справи ми відішлемо до відповідного матеріалу, щоб вони потім повернулися сюди і ознайомилися з поточними змінами.

Відмінність перша, відразу впадаюча в очі, - графіка. Картинка - вище за всякі похвали. Полігонів на моделях ськейтбордеров стало більше, міміка пожвавилася, анімація стрибків знайшла правдоподібність, а барвистість текстур на рівнях і зовсім можна не згадувати.

Відмінність друга - зросли яскравість оформлення рівнів і їх різноманітність. Кататися пропонується в самих різних і незвичайних місцях. Наприклад, перший рівень розташований в ливарному цеху (він ще до того ж і що діє - щосили йде переплавлення і відлив металевих виробів, з труб сочилася пара, величезний казан виливає розжарену рідоту у форму); конвейєр гігантського прокатного стану чудово підходить на роль імпровізованої рампи, для любителів "пострибати через багаття" немає нічого кращого за доменну піч, містки і поручні (у величезних кількостях) неначе спеціально створені для джіббінга, а доріжки, похилих, для перевезення возів з рудою - самі як там не є розгінні прямі і трампліни. Коротше, рай для будь-якого доськера. Або інший приклад - автостоянка на "канадському" рівні. Можна встрибнути на дахи припаркованих засніжених автомобілів, політати в рампі або поськользіть по обмерзлих бордюрах. Пізніше будуть і їзда в стилі "urban assault" по Лос-Анджелесу, і ськейтпарк в Токіо.

Рівні помітно виросли в розмірах і обзавелися новими об'єктами - тумбами, рампами, поручнями. З'явилися рухомі предмети, типу картонних коробок або дерев'яних бочок, що розлітаються і падаючих від ударів. Місій (завдань, певну кількість яких треба виконати, щоб "відкрити" наступний рівень), що відрізняються приємною оригінальністю, також стало більше, - із списку виявилися викресленими банальний набір певної суми окулярів або виконання якого-небудь тріка.

Відмінність третя - поява NPC. Згаданий вище ливарний цех, як вже було сказано, діє. У прямому розумінні цього слова: якийсь роботяга намагається загорнути паровий кран, що протік, вантажник тягне рейку, діловий мужик управляє рухом підвісного ковша під стелею цеху. На інших рівнях попадаються пішоходи, що викрикують лайки водії автомобілів, коллеги-ськейтбордісти, а на "зимовому" етапі зустрінеться персонаж, що примерзнув мовою до стовбура дерева (див. "Тупий і ще тупіше"). Витікаюче звідси завдання для переходу на наступний рівень - виручити бідолагу. Як? Розігнатися і встрибнути йому на голову. У ливарному цеху, до речі, одним з варіантів переходу на іншу карту є наїзд (в буквальному розумінні) на бригадира.

Відмінність четверта - фізика. Виконання тріков на "баланс", - таких, як їзда на двох колесах ("віллі") або ковзання по поручнях ("джіббінг" і "бордслайдінг") - дещо полегшено, підопічний ськейтбордер краще реагує на команди. Стрибки, на мій погляд, стали нижчі, а швидкість - вище. До речі, загальний рівень складності відчутно впав, і це, мабуть, єдиний недолік гри.

Відмінність п'ята - "підручник", повчальний базовим стрибкам і трікам новачків в світі симуляторів скейтборду. Хоча, здається, це зайве: управління тут граничне зрозуміле і "ергономічне".
Резюме

За великим рахунком, це все. Якщо не рахувати вищезазначених моментів, Pro Skater 3 повністю ідентичний своєму попереднику: є і докладна настройка персонажа (від вибору одягу до розподілу умінь), і магазин з дошками, і агресивний саундтрек, і відомі спортсмени, включаючи самого Тоні Хоука, і т.д. і т.п. Загалом, у Gearbox вийшло вельми добротне продовження. Поклонникам другої частини рекомендується до придбання.


 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Read forums rules!!!
 
F-RL.COM не містить ніякої нелегальної інформації, тільки хеш-суми файлів вільно доступних в мережі. Власники сайту не можуть нести відповідальності за дії користувачів. Цей ресурс повністю анонімний - IP адреси і дії користувачів не зберігаються. Сайт не надає електронні версії творів, а займається індексуванням файлів, що знаходяться у файлообмінних мережах, Всі права на файли належать правовласникам. Якщо ви є правовласником файлу, проіндексованого нашою пошуковою машиною і не бажаєте щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, ознайомтесь з правилами нашого ресурсу. Для скарг пишіть сюди: holder@f-rl.com