RSS
 

Get Adobe Flash player

Кращі ігри

Кращі фільми

 
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: VeNoM, allgamenews, itCrysis  
Запис демо за допомогою HLTV
itCrysisДата: Нд, 10.09.12, 09:12 | Повідомлення # 1
Професіонал
Группа: Перевіренні
Повідомлень: 182
Статус: відсутній
Заслуги User-A:
За 200 Постів
а допомогою HLTV можна записувати демки ігрового процесу в Counter-Strike. Багато запитають навіщо це потрібно? А ось навіщо: коли ви записуєте демку через консоль (~ => record demka.dem) то при перегляді демки ви зможете спостерігати за грою тільки від першої особи і не зможете перемикати камеру (це дуже не зручно, особливо коли запис вівся за яким-небуть ламером, який не вміє грати і доводиться вічно витріщатися на його чорний екран!). Так от завдяки HLTV великій масі людей є можливість спостерігати за грою в ролі Spectator'a індивідуально, тобто самому вибирати найбільш підходящий ракурс або камеру, що само - собою є великим плюсом HLTV.
Приступимо:

1. Спочатку створіть, або виберіть сервер на якому буде проводитись запис.
2. Запустіть Counter-Strike,та зверніть його (ALT+TAB або CTRL+ESC)
3. Зайдіть в папку з грою, найдіть файл hltv.exe, запустіть його, в відкритому вікні
напишіть connect ip_adress, наприклад connect zaxid.no-ip.org:27016

4. Чекаємо поки HLTV зайде на сервер (близько 10 секунд)
5. Щоб почати записувати вікні з HLTV пишемо record “nazva_demki” наприклад record zaxid_cool

6. Вертаємось в CS
7. Щоб зупинити запис демки в вікні з HLTV пишемо stop

Ваша демка готова!
Демка зберігається в \cstrike\, назва_демки-цифри-карта.dem за нашим прикладом це буде так zaxid_cool-0911102151-de_dust2_2x2.dem

Команди HLTV (прописуються або в hltv.cfg або в консолі)
cachesize x - визначає кількість Кеш Frames (стандарт 32).

clients - список усіх приєднаних спектаторів та їх ідентифікаторів;

comm ім'я - задає додатковий Masterserver зразок woncomm.lst

connect host: port - приєднати проксі до сервера або головному проксі по вказаному порту;

delay n - за допомогою цього значення (у секундах; min 10) задається тривалість затримки у мовленні. Робиться це для амортизації сигналу і для того, щоб уникнути можливості зловживання різних альтернативних способів спілкування в грі з метою моніторингу. Наприклад, під час Clanwars, коли спеціально найнята «радистка Кет» спостерігаючи за гравцями команди супротивника, повідомляє їх місце розташування свом сокланавцам;

disconnect - від'єднати від проксі сервера або головного проксі;

quit - покинути HLTV;
retry - повторити останнє підключення

name X - встановити ім'я Вашого проксі, де X - ім'я;

password - встановлює пароль сервера;

kick ID - відключити спектатора;

say x - послати текстове повідомлення всім спектаторам;

chatmode 0/1/2 / - вкл. / викл. функцію чату між клієнтами: "0" - відключає "1" - включає "2" - включає в разі використання MasterProxy і декількох RelayProxis можливість спілкування між кількома Spectactors, що знаходяться на різних Proxy (функція повинна бути дозволена на всіх задіяних Proxy). При частому поява в клієнта помилки Host_Error: UserMsg: Not Present On Client 76 підтримку чату бажано відключити;

ping host: port - пінгувати сервер за вказаним портом;

heartbeat - посилає status packet на WON master servers;

rcon x - посилає команду віддаленого управління на інший server / proxy;

rcon_address IP: Port - встановлює IP-адресу для віддаленого управління;

rcon_password string - встановлює пароль для віддаленого керування сервером;

rate 10000 - задає ширину каналу (від загального), відведеного ігровим сервером під HTLV Proxy. Значення задається секунда на байт (у наведеному прикладі 10 Кb / s);

updaterate n - встановлює кількість апдейтів в секунду, що посилаються сервером на проксі;

maxclientrate n - виставляє максимальну ширину смуги (швидкість передачі даних) до спектаторам;

loop 0 / 1 - якщо виставлено 1, то клієнти залишаться підключеними після від'єднання проксі від гри і остання гра буде повторена;

multicast 0 - перемикає HLTV Proxy на Unicast. Якщо ви не впевнені чи підтримує ваш провайдер Multicast, то краще нічого тут не чіпайте. Інакше введення неправильного значення збільшує час підключення. Якщо ви все ж таки маєте в своєму розпорядженні точної інформації, то для включення Multicast пропишіть "multicast 1". connectip 234.5.5.1 і gameip 234.5.5.2 - актуальні толmко для Multicast і тому не змінюються
Proxypasswort - застосовується для авторизації коментаторів. У цьому випадку в консолі вводиться commentator пароль, після чого відкривається можливість коментувати хід гри за допомогою голосової підтримки (Voice Chats). Все працює за принципом «Горця» - коментатор може бути тільки один. connectip IP: Port - встановлює class D IP для multicast connect group (default 234.5.5.1:27025);

gameip IP: Port - встановлює class D IP для multicast game group (default 234.5.5.2:27025);

cmdlist - показує всі команди проксі;

status - друкує інформацію про всіх активних модулях;

exec filename - завантажує. cfg файл;

record filename - записує всі ігри у файли. Після зміни картки автоматично начинаєтcя запис нового файлу (записи пронумеровуються від імя1.dem до імя99.dem);

playback filename - починає показ раніше записаного демо;

fakeloss x - симулює Fake-Loss (стандарт 0.0)

fullupdateinterval x - задає частоту отруєння клієнтові не компримированих пакетів (стандарт 20; задається тільки для Multicast)

port x - ставить порт для HLTV Proxy (стандарт 27020)

multicastttl x - визначать значення (Time To Live) для Multicast-пакетів що посилаються HLTV Proxy

highpriority - ставить високу системну пріоритетність HLTV Proxy

nomaster - відключає WON-реєстрацію і тим самим робить HLTV-Proxies видимим тільки для тих, хто знає IP адреса.

maxclients x - кількість фіксує клієнтів, які можуть під'єднатися до HLTV Proxy (максимальна кількість 128). Це значення повинне бути виставлено відповідно до ширення виділеного каналу (один клієнт використовує приблизно 3 kb / s; потужність заліза теж має значення).

maxframes x - задає мінімальний розмір Frame-буфера (стандарт 2400 (2 хв.). Розраховується це таким чином: updaterate множиться на час бажаної амортизації (20x120 = 2400).

stop - зупиняє показ демо.

Як переглянути демку?
Щоб переглянути демку в counter strike потрібно помістити її в папку Valve/cstrike
(якщо вона не була записана вами ), та набрати в консолі
команду playdemo. Наприклад playdemo nazva.dem . Також можна скористатися командою vievdemo, за допомогою якої можна перемотувати демку, проте в цьому
випадку відсутній звук. Наприклад vievdemo nazva.dem

При копіюванні матеріалу, cсилку на джерело zaxid-cs.org.ua обов'язково!!!




"Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову" © Ліна Костенко
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Read forums rules!!!
 
F-RL.COM не містить ніякої нелегальної інформації, тільки хеш-суми файлів вільно доступних в мережі. Власники сайту не можуть нести відповідальності за дії користувачів. Цей ресурс повністю анонімний - IP адреси і дії користувачів не зберігаються. Сайт не надає електронні версії творів, а займається індексуванням файлів, що знаходяться у файлообмінних мережах, Всі права на файли належать правовласникам. Якщо ви є правовласником файлу, проіндексованого нашою пошуковою машиною і не бажаєте щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, ознайомтесь з правилами нашого ресурсу. Для скарг пишіть сюди: holder@f-rl.com