RSS
 

Get Adobe Flash player

Кращі ігри

Кращі фільми

 
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: VeNoM, allgamenews, itCrysis  
Способи зниження пінгу
itCrysisДата: Нд, 10.09.19, 22:18 | Повідомлення # 1
Професіонал
Группа: Перевіренні
Повідомлень: 182
Статус: відсутній
Заслуги User-A:
За 200 Постів
1) Поліпшити ваш інтернет-канал.
Якщо у вас Dial-up з'єднання з Інтернетом (через звичайний модем) або супутниковий Інтернет - ми вам настійно рекомендуємо перейти на інші види підключення до Інтернету (рекомендуємо LAN або ADSL підключення). Навіть при найкращому діал-ап з'єднанні і при найкращому супутниковий Інтернет - пінг у вашій грі буде не нижче 200 мілісекунд. Для гри з гарним пінгом добре підходять такі види з'єднання: виділені лінії (LAN); ADSL та xDSL - модемні з'єднання; ISDN, і деякі види бездротового доступу (Wi-Fi).
2) Зменшіть кількість проміжних маршрутизаторів.
Проміжний маршрутизатор - це мережний пристрій, на підставі інформації про топологію мережі і певних правил, що приймає рішення про пересилання пакетів мережевого рівня між різними сегментами мережі. Як відомо весь Інтернет побудований на проміжних маршрутизаторах - серверах Інтернету. Чим менше проміжних маршрутизаторів, тим краще умова для пінгу гри. Якщо ви підключаєтеся до Інтернету через величезну кількість серверів або світчей - то вам пора задуматися над тим, як їх зменшити. Існує така ймовірність - чим більше відстань до ігрового сервера - тим більше проміжних маршрутизаторів знаходиться на шляху з'єднання ігри з ігровим сервером.
Для того, щоб перевірити скільки проміжних маршрутизаторів знаходиться на шляху з'єднання з ігровим сервером, існує одна дуже проста і корисна команда операційної системи Windows. Це команда називається tracert. Шлях до ігрового серверу називається мережевим маршрутом. Для того, щоб перевірити цей мережевий маршрут і кількість маршрутизаторів, вам потрібно натиснути в Windows кнопку Пуск>Программы>Стандартные>Командная строка, или в Windows 95, 98: Пуск>Программы>Командная строка MsDOS. У що появившому вікні командного рядка, вам потрібно прописати таке:
tracert xxx.xxx.xxx.xxx (де xxx.xxx.xxx.xxx - буде IP-адресою або хост-адресою ігрового сервера).
Наприклад так:
tracert zaxid.no-ip.org

Приклад трасування на малюнку № 1:

3) Зменшіть відстань до ігрового сервера. Іншими словами: вибирайте такі ігрові сервера, які знаходяться якомога ближче до вашого інтернет-провайдера. Для гри з більш низьким пінгом найкраще грати на серверах, які знаходяться у вашому місті чи у вашій країні або в сусідніх країнах. Теоретично цей спосіб зниження пінгу можна віднести до попереднього способу, але на практиці можна знайти відмінності. Наприклад ситуація в Україні не зовсім ідеальне. В Україні існують дві глобальні Інтернет-мережі: Укртелеком та UA-iX. Тобто трафік в Українському Інтернеті можна поділити на дві частини: на Укртелеком-трафік і на UA-iX трафік. Найцікавіше, що ці дві точки обміну трафіком не з'єднані між собою. Трафік між двома точками обміну пересилається через зовсім іншу країну - через Німеччину. На мій погляд, це зроблено дуже не розумно. Таким чином, всі Інтернет-користувачі України, а також і ігрові сервера в Україні - знаходяться в 2 різних точках обміну трафіком: в UA-iX зоні і в Укртелеком (Ukrtel-IX) зоні. Їм доводиться постійно вибирати такий ігровий сервер України, який буде повністю відповідати їх Інтернет трафіку. Інакше пінг буде вище 100 мс.
На відміну від України, в Росії ситуація зовсім інша. Там існує одна єдина система обміну трафіком і називається вона RU-net.
Для перевірки маршруту та зразкового відстані течії мережевого трафіку до вашого ігрового серверу - дивіться вищевказаний спосіб № 2.

4) Збільшити швидкість з'єднання. Пінг в грі CS практично не залежить від швидкості Інтернету. Пінг - це зовсім інше поняття. Хоча в грі CS пінг від швидкості може залежати тільки в одному випадку - якщо, наприклад, швидкість з'єднання буде менше ніж 32 кбпс. Але зараз, практично скрізь, від будь-якого провайдера - швидкість Інтернету не нижче ніж 128 kbps. Тоді, ви запитаєте: навіщо потрібно ще збільшувати швидкість? Відповідаю. Швидкість при мережевій грі в Counter-Strike можна розглядати в такому ракурсі: чим більше швидкість вашого інтернет-каналу, тим реальніше і краще можна настроїти мережеві настройки вашої гри - співвідношення низького пінгу та приємною, комфортної гри. Під приємною і комфортною грою я маю на увазі - залік і геометрію стрільби патронів (купчастість, рознос) при стрілянині в противника.
Про консольних командах, які призначені для зміни мережевих налаштувань гри - пояснюється в наступному 5-му способі зниження пінгу.

5) Оптимізуйте правильно мережеві настройки гри. Даному способу можна присвятити цілу статтю, але коротко теж можна написати про це. Основні мережеві настройки гри регулюються такими 4 консольними командами: rate, cl_cmdrate, cl_updaterate, cl_rate (четверта остання команда, як правило, не змінюється і повинна мати значення 9999, але при грі на деяких ігрових серверах її можна поміняти). Таким чином, вам потрібно навчитися підбирати значення в 3 основних мережевих командах: rate, cl_cmdrate і cl_updaterate.
Тепер трохи докладніше про ці команди.
rate - це консольная команда, яка встановлює розмір переданої інформації за 1 секунду в байтах.
cl_updaterate - це команда, яка встановлює розмір в байтах одного мережевого пакету, який надсилається серверу.
cl_cmdrate - це команда, яка встановлює розмір в байтах одного мережевого пакету, який приймається клієнтом (вашим комп'ютером).
Значення команди rate завжди повинно бути набагато більше ніж значення в командах cl_cmdrate і cl_updaterate. Найбільш використовувані значення для цієї команди, залежно від швидкості і завантаження вашого інтернет-каналу: 2500, 3500, 4500, 7500, 10000, 14000, 18000, 20000, 25000.




"Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову" © Ліна Костенко
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Read forums rules!!!
 
F-RL.COM не містить ніякої нелегальної інформації, тільки хеш-суми файлів вільно доступних в мережі. Власники сайту не можуть нести відповідальності за дії користувачів. Цей ресурс повністю анонімний - IP адреси і дії користувачів не зберігаються. Сайт не надає електронні версії творів, а займається індексуванням файлів, що знаходяться у файлообмінних мережах, Всі права на файли належать правовласникам. Якщо ви є правовласником файлу, проіндексованого нашою пошуковою машиною і не бажаєте щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, ознайомтесь з правилами нашого ресурсу. Для скарг пишіть сюди: holder@f-rl.com