Симулятори виходять та прості аркадні гонки зарас виходять дуже рідко. З останніх проектів в пам'яті спливає хіба що FUEL, що дивує лише неймовірними розмірами ігрової території, та Need for Speed: Shift. Причина криється зовсім не в кризі, що бушує за вікном, про наслідки якого останнім часом роздумує колега Kai, а в банальному перенасиченні публіки прісними «покатушками» (спасибі Need for Speed: Undercover, що внесла величезний внесок до цього процесу). Шляхи виходу з безвихідної ситуації кожен шукає по-своєму. Одні реанімують старі, забуті давно бренди (Test Drive Unlimited), інші - додають в гонки елементи екстріму (Pure). Студії, що мають в штаті більше 10-ти співробітників, неодмінно намагаються зліпити гру уселенського масштабу (пригадаєте хоч би ті ж FUEL і Undercover), отримуючи часом неїстівний напівфабрикат. Так, по суті, було і з Dirt, яка стала для Codemasters всього лише бета-тестом Race Driver: GRID. Тим часом, серія Colin Mcrae Rally змін чекала довго. Вже після третьої частини стало ясно, що на одному імені знаменитого гонщика далеко не виїдеш. Розробники, випустивши в 2007-му першу серію «напів фабрикатів», змінили раллійні чемпіонати на збірку заїздів, що включали низку турнірів на автомобілях різних класів. Кінцева мета була ясна: охопити якомога більше популярних гоночних дисциплін, проте у результаті автори пішли небагато чим далі за сліпе копіювання Toca Race Driver. До того ж, невиправдані гальма, кінські дози «блюра», розлитого без всякої міри по дорогах, і відверто слабкий мультіплеєр псував все враження. Але у випадку з Dirt 2, схоже, подібного не відбудеться. Принаймні, судячи по інформації, доступній на даний момент. Dirt 2 - це вже більше гонки по бездоріжжю, розбавлені запаморочливими трюками і стрибками, чим звичне ралі. Природно, повної відмови від заїздів по спеціалізованих треках не буде, але основну частину кар'єри ганяти доведеться саме по грунтовці. Кількість змагань, яких і без того було немало в першій серії, зросте. Гравцеві доведеться колесити по дорогах майже всіх континентів. Ну, окрім, мабуть, Антарктиди. Найцікавіше виглядає «Гонка чемпіонів» - спортивний захід, на який з'їжджаються кращі водії світу. Суперники розбиваються на пари і змагаються один з одним на кільцевих треках, що мають однакову довжину. Тривалість заїзду - два круги, причому гонщики повинні проїхати і по внутрішній, і по зовнішній стороні траси, що зрівнює шанси обох учасників. Намотувати кілометри ми будемо на декількох машинах: від «малолітражок» до кросового Будди :). Втім, любителям вибудовувати стратегії в «Гонці чемпіонів» немає місця для маневрів - переможець просувається далі по турнірних «сходах», а програвший сходить з дистанції. Stars & Cars Також відомо, що обов'язково будуть заїзди із знаменитими гонщиками. На участь в грі дали згоду Кен Блок (Ken Block), Таннер Фауст (Tanner Foust), Дейв Мірра (Dave Mirra) і, звичайно ж, Тревіс Пастрана (Travis Pastrana), що «працював» гідом в першій Dirt. Потягатися із зірками в майстерності можна буде і в звичайній кар'єрі, а не тільки як бонус за виконання яких-небудь трюків. Як би не був розумний комп'ютер, ганяти з живим суперником куди веселіше. Ось тут-то і стане в нагоді досвід тієї ж Race Driver: GRID, що чудово поєднувала цікаву одиночну кар'єру і мультиплеєрний режим. Відтепер для інтернет-заїздів будуть доступні всі автомобілі і траси із «синглу». Ще з GRID буде функція повтору. На низьких рівнях складності можна буде зупиняти гонку у будь-який момент і «перемотувати» час тому, щоб, наприклад, уникнути зіткнення або серйозної аварії. Втім, нескінченно користуватися даною машиною часу не можна - кількість «флешбеків» строго обмежена. Тому стовпи, дерева і інші перешкоди рекомендуємо пропускати мимо бампера. Автори повністю змінили фізику гри. Тепер залежно від потужності, маси і прохідності кожен автомобіль на дорозі відчуватиметься по-різному. Так, приземиста Subaru Impreza WRX STI пройде крутий поворот, майже не зменшуючи швидкості, а позашляховик, повторивши той же фокус, ризикує перекинутися на дах. Всі ці нововведення стали можливими завдяки реалістичному переміщенню ваги на всі чотири колеса. Тобто, якщо раніше кузов ніяк не впливав на їзду, то тепер потрібно буде вивчати особливості траси і навіть дорожнього покриття. Інакше великий ризик опинитися на відважному повороті в положенні вгору колесами. Адже система в реальному часі обраховує поведінку вашого «залізного коня». Автор: allgamenews При копіюванні інформації з сайту вказувати нашу адресу. Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
| ||||||||||||||||||||
|
Коментарі
Якщо ви прочитали дану статтю будь-ласка напишіть свою думку в коментарях!