RSS
 

FreeRelease » Каталог статей » Превю» Colin McRae: DiRT 2...

Get Adobe Flash player

Кращі ігри

Кращі фільми

 

Що краще?


Colin McRae: DiRT 2

 


Дата виходу гри 11 вересня 2009 року
Дата виходу гри в Росії грудень 2009 р.
Жанр гри
аркада, гонки
Розробник гри Codemasters Studios
Видавець гри Codemasters
Сайт гри офіційний
Сайт гри руссійський
Локалізатор гри Новый Диск
Питання по грі і її обговорення на форумі



Симулятори виходять та прості аркадні гонки зарас виходять дуже рідко. З останніх проектів в пам'яті спливає хіба що FUEL, що дивує лише неймовірними розмірами ігрової території, та Need for Speed: Shift. Причина криється зовсім не в кризі, що бушує за вікном, про наслідки якого останнім часом роздумує колега Kai, а в банальному перенасиченні публіки прісними «покатушками» (спасибі Need for Speed: Undercover, що внесла величезний внесок до цього процесу). Шляхи виходу з безвихідної ситуації кожен шукає по-своєму. Одні реанімують старі, забуті давно бренди (Test Drive Unlimited), інші - додають в гонки елементи екстріму (Pure). Студії, що мають в штаті більше 10-ти співробітників, неодмінно намагаються зліпити гру уселенського масштабу (пригадаєте хоч би ті ж FUEL і Undercover), отримуючи часом неїстівний напівфабрикат.

http://exeee.com/uploads/posts/2009-06/1245400597_colin-mcrae-dirt-2.jpg

Історія обкату

Так, по суті, було і з Dirt, яка стала для Codemasters всього лише бета-тестом Race Driver: GRID. Тим часом, серія Colin Mcrae Rally змін чекала довго. Вже після третьої частини стало ясно, що на одному імені знаменитого гонщика далеко не виїдеш. Розробники, випустивши в 2007-му першу серію «напів фабрикатів», змінили раллійні чемпіонати на збірку заїздів, що включали низку турнірів на автомобілях різних класів. Кінцева мета була ясна: охопити якомога більше популярних гоночних дисциплін, проте у результаті автори пішли небагато чим далі за сліпе копіювання Toca Race Driver. До того ж, невиправдані гальма, кінські дози «блюра», розлитого без всякої міри по дорогах, і відверто слабкий мультіплеєр псував все враження. Але у випадку з Dirt 2, схоже, подібного не відбудеться. Принаймні, судячи по інформації, доступній на даний момент.

http://www.nextgn.com/wp-content/uploads/2009/03/colin-mcrae-dirt-2-3.jpg

Dirt 2 - це вже більше гонки по бездоріжжю, розбавлені запаморочливими трюками і стрибками, чим звичне ралі. Природно, повної відмови від заїздів по спеціалізованих треках не буде, але основну частину кар'єри ганяти доведеться саме по грунтовці. Кількість змагань, яких і без того було немало в першій серії, зросте. Гравцеві доведеться колесити по дорогах майже всіх континентів. Ну, окрім, мабуть, Антарктиди. Найцікавіше виглядає «Гонка чемпіонів» - спортивний захід, на який з'їжджаються кращі водії світу. Суперники розбиваються на пари і змагаються один з одним на кільцевих треках, що мають однакову довжину. Тривалість заїзду - два круги, причому гонщики повинні проїхати і по внутрішній, і по зовнішній стороні траси, що зрівнює шанси обох учасників. Намотувати кілометри ми будемо на декількох машинах: від «малолітражок» до кросового Будди :). Втім, любителям вибудовувати стратегії в «Гонці чемпіонів» немає місця для маневрів - переможець просувається далі по турнірних «сходах», а програвший сходить з дистанції.

http://www.dpk.com.ua/files/pics/DiRT2_visual%20target_malaysia_02.jpg

Stars & Cars

Також відомо, що обов'язково будуть заїзди із знаменитими гонщиками. На участь в грі дали згоду Кен Блок (Ken Block), Таннер Фауст (Tanner Foust), Дейв Мірра (Dave Mirra) і, звичайно ж, Тревіс Пастрана (Travis Pastrana), що «працював» гідом в першій Dirt. Потягатися із зірками в майстерності можна буде і в звичайній кар'єрі, а не тільки як бонус за виконання яких-небудь трюків.

Як би не був розумний комп'ютер, ганяти з живим суперником куди веселіше. Ось тут-то і стане в нагоді досвід тієї ж Race Driver: GRID, що чудово поєднувала цікаву одиночну кар'єру і мультиплеєрний режим. Відтепер для інтернет-заїздів будуть доступні всі автомобілі і траси із «синглу». Ще з GRID буде функція повтору. На низьких рівнях складності можна буде зупиняти гонку у будь-який момент і «перемотувати» час тому, щоб, наприклад, уникнути зіткнення або серйозної аварії. Втім, нескінченно користуватися даною машиною часу не можна - кількість «флешбеків» строго обмежена. Тому стовпи, дерева і інші перешкоди рекомендуємо пропускати мимо бампера.



Автори повністю змінили фізику гри. Тепер залежно від потужності, маси і прохідності кожен автомобіль на дорозі відчуватиметься по-різному. Так, приземиста Subaru Impreza WRX STI пройде крутий поворот, майже не зменшуючи швидкості, а позашляховик, повторивши той же фокус, ризикує перекинутися на дах. Всі ці нововведення стали можливими завдяки реалістичному переміщенню ваги на всі чотири колеса. Тобто, якщо раніше кузов ніяк не впливав на їзду, то тепер потрібно буде вивчати особливості траси і навіть дорожнього покриття. Інакше великий ризик опинитися на відважному повороті в положенні вгору колесами. Адже система в реальному часі обраховує поведінку вашого «залізного коня».

http://i019.radikal.ru/0903/1d/30731194efed.jpg

Але головне достоїнство Dirt 2 - це, безумовно, реалістична картинка. До двіжка EGO Engine третього покоління прикрутили нову систему динамічного освітлення і промальовування деталей рельєфу і всього оточення. Серйозно попрацювали і над ефектами води і грязюки, що розлітається при пересуванні автомобіля. Ну і, звичайно ж, не варто забувати про те, що Dirt 2 стане одним з перших проектів, використовуючих Shader Model 5.0 і DIRECTX 11.


Автор: allgamenews
При копіюванні інформації з сайту вказувати нашу адресу.

Коментарі

Якщо ви прочитали дану статтю будь-ласка напишіть свою думку в коментарях!
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:*
 
  • Введите код:
 
F-RL.COM не містить ніякої нелегальної інформації, тільки хеш-суми файлів вільно доступних в мережі. Власники сайту не можуть нести відповідальності за дії користувачів. Цей ресурс повністю анонімний - IP адреси і дії користувачів не зберігаються. Сайт не надає електронні версії творів, а займається індексуванням файлів, що знаходяться у файлообмінних мережах, Всі права на файли належать правовласникам. Якщо ви є правовласником файлу, проіндексованого нашою пошуковою машиною і не бажаєте щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, ознайомтесь з правилами нашого ресурсу. Для скарг пишіть сюди: holder@f-rl.com
Designed by CENTROARTS