Компанії Microsoft Роббі Бах (Robbie Bach) оголосив про те, що доповнення до ігрової консолі Xbox 360 Project Natal вийде в кінці в 2010 роки. Відзначимо, що ця інформація була відома і раніше із заяви Брайана Фаррела (Brian Farrell), ігрового видавця THQ, що заявив, що камера з сенсорами руху для ігрових приставок вийде в кінці наступного року.
Під час виступу на виставці Consumer Electronics Show (CES) 2010, що проходить в Лас-Вегасі, Фарелл також розповів про інший проект Microsoft, сервіс Game Room. Це доповнення дозволить власникам ігрової консолі Xbox 360 грати в класичні аркадні ігри у віртуальному ігровому клубі. При цьому користувачі зможуть грати не тільки поодинці, але і по мережі з іншими гравцями. Нагадаємо, що Project Natal дозволить гравцям управляти своїм віртуальним героєм за допомогою звичайних рухів перед камерою, і при цьому немає необхідності використовувати додаткові контроллери. Ціна нового пристрою поки невідома, але очікується, що вона не перевищуватиме $100. Нагадаємо також, що на Consumer Electronics Show Microsoft несподівано представила свій інтернет-планшет Slate РС, що працює на базі Windows 7. Як завіряють представники Microsoft, пристрій значно швидший ніж смартфони і лише трохи поступається звичайним ПК. А тепер ми розкажемо вам трохи більше про саму технологію і її можливості. Відомо, те що ця система дозволить взаємодіяти з віртуальними обєктами без необхідності тримати в руках будь-який маніпулятор! Можливості технології вельми вражаючі: гравець сам перетворюється в "контролер" - рухи голови, рук, ніг все переноситься в віртуальний світ, а це значить що настільний теніст, раллі гонки стають ще більш реалістичними адже натиснення декількох кнопок для здійснення певного маневру вже недостатньо. А зараз давайте розберем що ж відбувається в системі під час гри: Крок 1. Камера "бачить" людину як хмару крапок в тривимірному просторі і визначає дистанцію до об'єкту. Формується простий "скелет" тіла (показаний зліва). Крок 2. На базі зібраної в результаті описаної вище роботи із знімками інформації відбувається визначення розташування конкретних частин - рук, ніг, голови. На зображенні вище темні, світлі ділянки і кольори показують, наскільки успішно Project Natal вдалося встановити приналежність деякої області простору до людини. Наприклад, червоні квадрати означають високий ступінь вірогідності, що це "ліве плече", "ліве коліно" і "лівий" лікоть. Крок 3. На базі імовірної оцінки для кожної області генерується масив всіх можливих скелетів для даного положення тіла і кінцівок. З них вибирається самий відповідний. Частково це досягається використанням статистичного "досвіду", частково - формальніших запрограмованих кінематичних моделей. Крок 4. Як тільки отримана достатня кількість даних про положення тіла і вибраний скелет, будується простий тривимірний аватар. З деякими перетвореннями і додаваннями на зразок одягу, волосся і інших атрибутів вона стає тим персонажем, який відображається на екрані. Всі кроки повторюються десятки разів в секунду. Також Microsoft повідомила про те що вже створені ігри не будуть сувмісні з Project Natal. Проблема полягає в тому що впровадження Project Natal в поточні ігрові продукти зажадає кардинальних переробок існуючих програм. Тому надіємся на краще і чекаємо кінця 2010 року! Деяка інформація взята з: http://www.3dnews.ru/news/za_kulisami_project_natal_kak_rabotaet_novaya_igrovaya_tehnologiya Автор: Денис Борн Переклад і Автор данного огляду: allgamenews При копіюванні інформації з сайту вказувати посилання на джерело! WWW.F-RL.COM Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
| |||||||||||||||||||
|
Коментарі
Якщо ви прочитали дану статтю будь-ласка напишіть свою думку в коментарях!