RSS
 

FreeRelease » Каталог статей » Огляд» Огляд нової технології для XboX360 Project...

Get Adobe Flash player

Кращі ігри

Кращі фільми

 

Що краще?


Огляд нової технології для XboX360 Project Natal

 


Компанії Microsoft Роббі Бах (Robbie Bach) оголосив про те, що доповнення до ігрової консолі Xbox 360 Project Natal вийде в кінці в 2010 роки. Відзначимо, що ця інформація була відома і раніше із заяви Брайана Фаррела (Brian Farrell),  ігрового видавця THQ, що заявив, що камера з сенсорами руху для ігрових приставок вийде в кінці наступного року.

Під час виступу на виставці Consumer Electronics Show (CES) 2010, що проходить в Лас-Вегасі, Фарелл також розповів про інший проект Microsoft, сервіс Game Room. Це доповнення дозволить власникам ігрової консолі Xbox 360 грати в класичні аркадні ігри у віртуальному ігровому клубі. При цьому користувачі зможуть грати не тільки поодинці, але і по мережі з іншими гравцями.

Нагадаємо, що Project Natal дозволить гравцям управляти своїм віртуальним героєм за допомогою звичайних рухів перед камерою, і при цьому немає необхідності використовувати додаткові контроллери. Ціна нового пристрою поки невідома, але очікується, що вона не перевищуватиме $100.

Нагадаємо також, що на Consumer Electronics Show Microsoft несподівано представила свій інтернет-планшет Slate РС, що працює на базі Windows 7. Як завіряють представники Microsoft, пристрій значно швидший ніж смартфони і лише трохи поступається звичайним ПК.

А тепер ми розкажемо вам трохи більше про саму технологію і її можливості. Відомо, те що ця система дозволить взаємодіяти з віртуальними обєктами без необхідності тримати в руках будь-який маніпулятор! Можливості технології вельми вражаючі: гравець сам перетворюється в "контролер" - рухи голови, рук, ніг все переноситься в віртуальний світ, а це значить що настільний теніст, раллі гонки стають ще більш реалістичними адже натиснення декількох кнопок для здійснення певного маневру вже недостатньо.

А зараз давайте розберем що ж відбувається в системі під час гри:

Project Natal

Крок 1. Камера "бачить" людину як хмару крапок в тривимірному просторі і визначає дистанцію до об'єкту. Формується простий "скелет" тіла (показаний зліва).

Project Natal

Крок 2. На базі зібраної в результаті описаної вище роботи із знімками інформації відбувається визначення розташування конкретних частин - рук, ніг, голови. На зображенні вище темні, світлі ділянки і кольори показують, наскільки успішно Project Natal вдалося встановити приналежність деякої області простору до людини. Наприклад, червоні квадрати означають високий ступінь вірогідності, що це "ліве плече", "ліве коліно" і "лівий" лікоть.

Крок 3. На базі імовірної оцінки для кожної області генерується масив всіх можливих скелетів для даного положення тіла і кінцівок. З них вибирається самий відповідний. Частково це досягається використанням статистичного "досвіду", частково - формальніших запрограмованих кінематичних моделей.

Крок 4. Як тільки отримана достатня кількість даних про положення тіла і вибраний скелет, будується простий тривимірний аватар. З деякими перетвореннями і додаваннями на зразок одягу, волосся і інших атрибутів вона стає тим персонажем, який відображається на екрані. Всі кроки повторюються десятки разів в секунду.

Також Microsoft повідомила про те що вже створені ігри не будуть сувмісні з Project Natal. Проблема полягає в тому що впровадження Project Natal в поточні ігрові продукти зажадає кардинальних переробок існуючих програм.

Тому надіємся на краще і чекаємо кінця 2010 року!

Деяка інформація взята з: http://www.3dnews.ru/news/za_kulisami_project_natal_kak_rabotaet_novaya_igrovaya_tehnologiya
Автор: Денис Борн
Переклад і Автор данного огляду: allgamenews
При копіюванні інформації з сайту вказувати посилання на джерело! WWW.F-RL.COM



Коментарі

Якщо ви прочитали дану статтю будь-ласка напишіть свою думку в коментарях!
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:*
 
  • Введите код:
 
F-RL.COM не містить ніякої нелегальної інформації, тільки хеш-суми файлів вільно доступних в мережі. Власники сайту не можуть нести відповідальності за дії користувачів. Цей ресурс повністю анонімний - IP адреси і дії користувачів не зберігаються. Сайт не надає електронні версії творів, а займається індексуванням файлів, що знаходяться у файлообмінних мережах, Всі права на файли належать правовласникам. Якщо ви є правовласником файлу, проіндексованого нашою пошуковою машиною і не бажаєте щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, ознайомтесь з правилами нашого ресурсу. Для скарг пишіть сюди: holder@f-rl.com
Designed by CENTROARTS