У комп'ютерних іграх тема пам'ятної
Сталінградської битви, на щастя, ще не так розтиражована, як знаменита
висадка в Нормандії або оборона Перл-харбора. І це прекрасно. Що
стосується легендарної висадки військ союзників на Омаха-біч то для
гравців всього світу вона стала вже своєрідною операцією перевіряючою
на придатність розробників відповідних проектів. Ми, чесно кажучи,
навіть побоюємося: раптом у наших школярів Нормандія почне асоціюватися
виключно з сюжетом, що і передбаченим, по Другій світовітовій. Як би
потім не довелося внукам доводити, що Чорнобиль – це «не лише про
сталкерів».
До створення другої частини розробники підійшли серйозно. Спочатку вони виписали собі в сценаристи Алана Уїлсона – історика з тридцятирічним стажем. І не просто історика, а достеменного «книжного хробака :)» що харчується виключно навчальними посібниками і довідниками по Великій Вітчизняній війні. Після цього Tripwire Interactive найняли собі цілу гвардію обдарованих художників, що уміють за лічені секунди відтворити за допомогою планшета пера і умілих рук будь-яку фотографію – локації в Heroes of Stalingrad до найдрібніших подробиць моделюються з повною оглядкою на реально існуючі прототипи. За картинку в грі відповідатиме що не потребує представлення Unreal Engine 3 з якого програмісти Red Orchestra вичавлять соки, що залишилися – все на благо реалістичного і дорослого геймплея. Пройтися дадуть по всіх основних етапах
Сталінградської битви, а це означає, що ми приймемо участь у всіх її
ключових операціях: «Уран», «Винтегевіттер», «Малый Сатурн» і звитяжною
«Кольцо». Що стосується зон бойових дій, то їх назви мають бути знайомі
всім хто в школі хоч раз тримав підручник з історії Великої
Вітчизняної. Будьте упевнені – пам'ятні тракторний завод і Мамаєв
курган не будуть обділені увагою.
З інших важливих нововведень дуже хочеться відзначити вдосконалену систему пошкоджень, а якщо бути точніше, то попадань всіляких куль осколків гранати і інших носіїв смерті в тіла солдатів. Так от, ця сама система покращає на лад. Гра прораховуватиме характер і силу попадань на більш високому рівні. Тобто, якщо куля зачепить ногу, то головний герой зможе вести подальший бій, але лише вже лежачи на землі а пересуватися вийде лише повзучи. Від гучних вибухів бійці на якийсь час глухнутимуть, що, звичайно, для нас в іграх далеко не новинка, ну а пошкоджені руки не дозволять управляти зброєю в належній мірі. Резюмуючи вищесказане, поважно відзначити ось що.
Red Orchestra: Heroes of Stalingrad у жодному випадку не можна
розглядувати як черговий шутер по мотивах Другої світової війни або як
перший високобюджетний і якісний екшен про Сталінградську битву. Всі ці
детальні прорахунки попадань наворочена балістика і кінематика потрібні
Tripwire Interactive лише для одного – дати гравцям всього світу
можливість... ні, не відчути на власній шкурі всі жахи, які пережили
солдати по обидві сторони фронту під час битви за Сталінград, а просто
допомогти нам представити яке це – повзти змією три кілометри, що
оглохнув, осліпнув, з тремтячими руками, але з останніх сил вірити в
перемогу і вирвати-таки її у ворога зубами ціною власного життя. Хай і
віртуальною. Напевно відомо що стратегія «Операція "Багратіон"»
використовується білоруськими викладачами як навчальний посібник,
причому досить успішно. Мабуть, і в Heroes of Stalingrad теж вийде
чомусь нас навчити.
Автор: allgamenews При копіюванні інформації з сайту вказувати нашу адресу. КоментаріЯкщо ви прочитали дану статтю будь-ласка напишіть свою думку в коментарях!Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
| ||||||||||||||||||||||
|
варц
10.10.19 21:26