RSS
 

FreeRelease » Каталог статей » Огляд» Огляд Arcania: The Gothic 4...

Get Adobe Flash player

Кращі ігри

Кращі фільми

 

Що краще?


Огляд Arcania: The Gothic 4

 


Прийнято говорити, що сучасна ігрова індустрія бурхливо розвивається, нові технології відкривають перед розробниками небачені перспективи, а можливості часто обмежуються виключно фантазією авторів. Але з іншого боку, якщо подивитися на графік релізів ігор, що вийдуть найближчим часом, то можна помітити, що основну масу складають всілякі сіквели, тріквели, спін-оффи і стали модними останнім часом «перезапуски» колись популярних серій. Через 13 років до своїх творців повернувся Fallout і знайшов форму вельми вдалого гібрида другій і третій частині з підзаголовком New Vegas. З іншого боку, практично провальним виявився Medal of Honor, а на обрії вже видно новий Devil May Cry з панк-готичному Данте в головній ролі і Mortal Kombat, що грозиться зробити геймерам всього світу своє фірмове фаталіті. І ось та ж доля спіткала і серію «Готика», але, на жаль, не настільки вдало, як того хотілося б нам, тим хто пам'ятає «Готику» колишню.

П'ять-сім років тому складно було знайти геймера, який не знав би класичну CRPG від німецької студії Pyranha Bytes, що стала практично фентезійним Фоллаутом. У грі далекого 2001 року було все, що до цих пір втілюється далеко не у всіх проектах. Красива, за мірками того часу, графіка, цікава і незвичайна бойова система, що змушувала гравця терпляче і не дуже освоювати різні прийоми і можливості, насичений великий світ, що живе за своїми власними правилами і не тільки не підлаштовується під гравця, а навпаки, змушував слідувати місцевим законам, захоплюючий сюжет, що дає відчути себе справжнім героєм, вражаючий рівень реалізму і безліч неординарних дизайнерських рішень... Продовжувати цей перелік можна ще довго. Сперечатися про внесок «Готики» у розвиток жанру RPG - справа взагалі невдячна. На користь німецької гри свідчить хоча б те, що з усіх конкурентів, а це ні багато ні мало, серії Might & Magic і The Elder Scrolls, до теперішнього часу уціліла лише вона. Інше питання - чи добре це?

Випустивши перші дві частини історії світу Міртани, а потім і вже більш слабкий тріквел, студія Pyranha Bytes посварилась з видавцем гри - компанією JoWooD. Результатом стало позбавлення розробників всіх прав на серію «Готика» і поява майже повного двійника «Готики 2» - ігри Risen. А довгоочікувана «Готика 4», перейменована в Arcania: The Gothic 4, перейшла в руки не самої іменитої студії Spellbound. Однак на користь серії це не пішло


Скріншоти набагато ефектніші ніж графіка в грі

Отримавши в руки іменитий бренд, розробники не стали церемонитися, а вирішили безжалісно викинути з гри все, що було придумано до них. Чим це викликано, професійними ревнощами або просто бажанням переробити все по-своєму, зараз вже не так важливо. А важливо те, що «Готика» начисто позбулася всіх своїх «фірмових» рис. Вільний світ, бойова система, створення предметів, система прокачування персонажа і навіть беззмінний головний герой трилогії.

Сюжет гри розповідає нам історію падіння короля Робара Третього. Саме так назвав себе Безіменний, воїн Інноса, переможець Сплячого і приборкувач драконів Беліар, коли на його голову лягла корона Міртани, а на плечі - відповідальність за її жителів. Але удача залишила героя, і його розум виявився затуманений безумством. У той час як армія Міртани переможно проходить по землях сусідніх королівств, її ватажок метається, не в силах вибратися з власних кошмарів. І ось війна докотилася до невеликого мирного острова Фішер, де проживає якийсь молодий пастух - наш новий герой


Стрибаєм через паркан=)

Він відчутно молодший і оптимістичніший Безіменного і спочатку за рахунок цього здається менш значним. Проте доля в особі сюжету дуже швидко роз'яснить йому що-до чого. Кохана дівчина виявляється вагітною, її татусь вимагає виконати три випробування, ревнивий конкурент влаштовує засідку, дивна відьма віщає про якесь призначення і пропонує щось там всередині нас «розбудити» ... Завершується усе передбачуваних нападом на село і загибеллю коханої. Finita la comedia! Наш пастух слідом за сотнями героїв мексиканських серіалів проводжає наречену в останню путь і над її тілом клянеться помститися, і не кому-небудь, а самому королю Робару. Для чого і відправляється на інший, більш великий острів, де і людей живе більше, і можливостей більше. 
 У цей момент починаєш сподіватися, що кілька затягнутий туторіал закінчився, і зараз почнеться вона, справжня «Готика».


Інколи графіка підвищує рівнь якості гри

Втім, мріям здійснитися не судилося. Позбавивши гру від всіх характерних рис серії, Spellbound не захотіли, а може не змогли, додати нічого нового. Вільний ігровий світ без кордонів і підзавантажень, змінився картонній декорації, де через кілька кроків від доріжки натикаєшся на невидиму стіну. NPC, які раніше займалися своїми справами, з власним життєвим циклом, пильно стежать за майном і будинками, перетворилися на дурачків, що дивляться навколо сліпими очима і покірно промовляє фразу діалогів. Бойова система, що вимагала від гравця не тільки уважності, а й уміння, виродилася до «заклікування» супротивників мишею в стилі Diablo, а прокачування персонажів, раніше вимагала не тільки окуляри досвіду, але й наявність вчителя і проходження тренувань, перетворилася на банальні лінійки  Mass Effect.


В грі присутні небачино великі квіти

Єдине, що більш-менш вдалося Spellbound - це графіка. Гра виглядає досить непоганою, хоча при найближчому розгляді стає помітна, наприклад, неанімованаі трава і майже повна відсутність лицьової анімації. Але найжахливіше, що зробили німці - це зовнішність NPC. Якщо на головного героя ще можна так-сяк дивитися, а старі персонажі типу Дієго або Хагена навіть схожі на себе колишніх, то ось пересічні мешканці майже всі без винятку викликають бажання схопитися за зброю. Деяким місцевим «красеням» може позаздрити навіть сумно відомий своїми персонажами Oblivion.
І, напевно, єдине, що успадкувала Arcania: The Gothic 4 від попередніх ігор - це тотальна забагованність. Вильоти, невидимі стіни, западають текстури - повний набір того, чим були сумно відомі ігри Pyranha Bytes, втілився і в грі Spellbound.

Довершує картину російська локалізація від компанії «Акелла», виконана на низькому рівні. Якщо тести в діалогах переведені цілком пристойно, а в описі предметів інвентарю навіть зустрічається непоганий гумор, то озвучка викликає гостре бажання вимкнути звук зовсім. Акторів мало, підібрані вони погано, та й заплатили їм, схоже, безумовно недостатньо. Справедливо можна сказати, що саме через такі локалізацій користувачі погано ставляться до російських версій ігор.

Загалом, вже через годину гри в Arcania: The Gothic 4 розумієш, що замість продовження культової серії нам підсунули підробку. На нову «Готику» можна витратити деякий час, якщо немає чогось кращого. І не носи ця гра свого гордого імені, ми б навряд чи звернули на неї увагу взагалі. А так на душі залишається тільки розчарування і смуток.

Всі права на дану статтю належать www.f-rl.com Копірайт даної статті дозволяється тільки зі згоди адміністрації сайту. Або із зворотнім посиланням на сайт.


Коментарі

Якщо ви прочитали дану статтю будь-ласка напишіть свою думку в коментарях!
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:*
 
  • Введите код:
 
F-RL.COM не містить ніякої нелегальної інформації, тільки хеш-суми файлів вільно доступних в мережі. Власники сайту не можуть нести відповідальності за дії користувачів. Цей ресурс повністю анонімний - IP адреси і дії користувачів не зберігаються. Сайт не надає електронні версії творів, а займається індексуванням файлів, що знаходяться у файлообмінних мережах, Всі права на файли належать правовласникам. Якщо ви є правовласником файлу, проіндексованого нашою пошуковою машиною і не бажаєте щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, ознайомтесь з правилами нашого ресурсу. Для скарг пишіть сюди: holder@f-rl.com
Designed by CENTROARTS