RSS
 

FreeRelease » Каталог статей » Превю» Need for Speed: Shift [Превю]...

Get Adobe Flash player

Кращі ігри

Кращі фільми

 

Що краще?


Need for Speed: Shift [Превю]

 


Дата виходу гри:
22 вересня 2009 р.
Жанр игри: аркада, гонки, симулятор
Видавець гри: Electronic Arts
Сайт гри:
офіційний сайт 


Ця осінь обіцяє бути надзвичайно урожайною на гоночні проекти. В цей час повинні відправитися на магазинні полиці богоподібна Gran Turismo 5 ,велетенська Forza Motorsport 3 (головний конкурент Gran Turismo 5), цікава Blur і, зрозуміло, нова частина гаряче улюбленої в народі серії Need for Speed. Саме про неї ми сьогодні і поговоримо.
Need for Speed: Shift


Починаючи з Underground, якість серіалу стала такою ж непостійною, як курс рубля на світовому валютному ринку. Услід за пристойною Underground 2 і чудовою Most Wanted вийшла средненькая Carbon. Всі вони були присвячені вуличним гонкам. Потім пріоритетними стали кільцеві заїзди - це сталося в ProStreet. Хтось прийняв дану метаморфозу на ура», проте переважну більшість гравців і журналістів проект розчарував. Далі ситуація посилилася ще більше. Undercover хоч і розходилася, як гарячі пиріжки, але явно свідчила про остаточний занепад серіалу. Але, звичайно, ні про який кінець навіть і мови бути не може.

Вдихнути життя в «спрагу швидкості» EA доручила Slightly Mad Studios, співробітники якої працювали над самими хадркорними симуляторами планети - GTR 2 і GT Legends. Відразу слід обмовитися, що вони не мають наміру перетворювати Shift на новий GTR. Реалізм буде, але не до такої міри.

Студія також не збирається грати на одному полі з Forza Motorsport 3 і Gran Turismo 5. Це мудре рішення, адже конкуренції з цими мастодонтами не витримає жодна інша гонка. Замість цього вони ставлять собі інше завдання - зробити динамічну, швидку, захоплюючу гонялку «для всіх». А не лише для безумних любителів налаштування роботи диференціалів і рівня тиску в шинах.


Need for Speed: Shift

Зробите красивий обгін - отримаєте декілька коштовних очок.
Хоча, можливо, навіть вони зможуть тут дещо для себе виявити. Розробники обожнюють машини, і це помітно. Всі 68 штук (саме стільки їх буде у фінальній версії) підібрано з великим смаком. У грі представлені всі кращі автомобілі за останніх 30 років. McLaren F1, Koenigsegg CCX, Bugatti Veyron (найпотужніший і одночасно найдорожчий серійний автомобіль на світі), Pagani Zonda, Porsche Carrera GT, Mazda RX-7, BMW Z4 M Coupe, Mitsubishi Lancer Evo.

Апгрейди діляться на два типи: фізичні і косметичні. У перших входять коробка передач, шини, гальма. коротше, все те, що покращує ходові якості вашого залізного друга. Косметичні ж є всілякими спойлерами, бамперами, вінілом, наклейками і іншими радощами. Загалом, все по-старому.

Система перевантаження водія у дії.
Цікаво, що, не дивлячись на «андеграундну» стилістику, велика частина гонок проходить, як і в ProStreet, на кільцевих трасах. В цілому обіцяється 18 треків. І лише мала їх частина прокладена в реально існуючих містах. Так, це можна розцінювати як наслідування Gran Turismo і Project Gotham Racing, проте повторюся, Slightly Mad Studios хоч і отримує від EA солідні суми, грає на іншому рівні. Міст в Shift представлено небагато: поки що були заявлені лише Лондон і Токіо. Сподіваємося, що їх добре пропрацюють, і вони ганебно не виглядатимуть на фоні Project Gotham Racing 4.

Воскресне з мертвих парочка старих режимів. Як заявляють розробники, їх буде дуже-дуже багато, близько чотирнадцяти штук. Звичайні заїзди, time-trial’и, гонки на вибування, дріфтінг. Slightly Mad Studios по такому радісному випадку подружилась з Вогном Гитіном - чемпіоном світу по дріфтінгу. Він виступає консультантом і допомагає максимально детально відтворити процес ковзання по трасі.

На минулому E3 глава розробки Shift Патрік Садерленд дозволив собі парочку колючих коментарів на адресу конкурентів. Forza Motorsport 3, як він виражається, виглядає непогано, проте його гра вже зараз виглядає на порядок крутіше. Про Blur він сказав, що, мов, він не розуміє, що це взагалі таке Єдиний тайтл, який припав Патріку до душі - це Split/Second. Проте, і йому до рівня Shift ще далеченько. Так-то!
Але повернемося до наших баранів машинам. Віртуальний дріфтінг практично нічим не відрізнятиметься від реального. Проте не варто чекати зайвих складнощів. Цільова аудиторія не та. Ще одна невелика деталь - випробувати всю красу сьогодення дріфта зможуть лише вибрані. Інакше кажучи, володарі хорошого комплекту керма і педалей.

Одну зі своїх головних «фішок» Shift перейняла відразу в двох серій - Burnout (її творці, до речі, зараз працюють над новою суперсекретною, ще навіть не анонсованою Need For Speed) і Project Gotham Racing. Суть в наступному: за особливо красиві моменти на трасі вам видаватиметься певна кількість очків досвіду. За що саме? Скажімо, за «чистий» обгін, за розвиток максимальної швидкості, за професійний вхід в поворот і навіть за видовищний таран суперника.

А ось витрачаються очки вже на зразок Forza Motorsport 2. Річ у тому, що ви зможете прокачувати автомобіль. І я зараз говорю не про спойлери і інші примочки, які були позначені вище. Ні, піднімається саме «рівень» тачки. На що він впливатиме - доки невідомо, але в тій же Forza Motorsport 2 від рівня залежали ціни на запчастині, так що, швидше за все, в Shift буде реалізовано щось подібне.

Але що дійсне ніде раніше не зустрічалося, так це перевантаження водія на трасі. Входивши в крутий поворот, у нього все розпливається перед очима, що заважає розгледіти дорогу. Самий шик буде вже на самому початку заїзду. Різко рушаючи з місця, пілот мало не повністю втрачає фокусування. Іншими словами, на декілька секунд він виявиться чи не сліпим. Власне, це, напевно, єдина справжня інновація Shift.

Ну а як все це виглядає? Безумовно, картинка - одна з сильних сторін проекту. По моїх суб'єктивних відчуттях, гра виглядає у декілька разів ефектніше за попередню частину. Кільцеві траси виконані на «відмінно», автомобілі виглядають просто чудово, а всілякі дрібниці приємно радують погляд.

Істотним переробкам піддасться і модель пошкоджень. Судячи по відеороликах, вона анітрохи не поступається лідерам в даної області. Відлітає, б'ється, кришиться будь-який об'єкт автомобіля.

Буде передбачений і вигляд з кабіни. Єдиний раз в Need for Speed він був присутній ще в старенькій Porsche Unleashed. Але, зрозуміло, технологічно Shift дуже далеко пішла від цієї частини. Салон пропрацював дуже детально, всі прилади - не просто елемент декору, а кожен з них насправді працює і щось показує. Крім того, з'явиться можливість крутити на всі боки головою, аби стежити за успіхами підступних суперників.

Slightly Mad Studios задалася метою зробити кращу Need for Speed за останні декілька років. Що ж, проаналізувавши всю доступну інформацію, можна прийти до виводу, що у них є всі шанси зробити це. Інша справа, що конкуренція в третьому-четвертому кварталах буде неймовірно висока. І чи зможе Shift потягатися з колосами від Polyphony Digital і Turn 10 Studios - велике питання.

Втім, за якість гри можна не хвилюватися. Так само як і за продажі - адже серія Need for Speed завжди значилася фаворитом в публіки.




Коментарі

Якщо ви прочитали дану статтю будь-ласка напишіть свою думку в коментарях!
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:*
 
  • Введите код:
 
F-RL.COM не містить ніякої нелегальної інформації, тільки хеш-суми файлів вільно доступних в мережі. Власники сайту не можуть нести відповідальності за дії користувачів. Цей ресурс повністю анонімний - IP адреси і дії користувачів не зберігаються. Сайт не надає електронні версії творів, а займається індексуванням файлів, що знаходяться у файлообмінних мережах, Всі права на файли належать правовласникам. Якщо ви є правовласником файлу, проіндексованого нашою пошуковою машиною і не бажаєте щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, ознайомтесь з правилами нашого ресурсу. Для скарг пишіть сюди: holder@f-rl.com
Designed by CENTROARTS